Konon Sayang Sebab Dah Duduk Lama, Namun Lihat Apa Yang Ditinggalkan Penyewa Ini. Jahanam!

Baru-baru ini kami ada kongsikan kisah penyewa berbangsa Arab yang telah menyebabkan tuan rumah mengalami kerugian teruk. Kali ini, masih kes yang sama apabila penyewa melarikan diri dan meninggalkan rumah macam neraka.

Memang manusia ini tak rasa bersalah menjahanamkan rumah orang sebegini rupa. Wanita ini kongsikan beberapa keping gambar rumahnya yang teruk diduduki bangsa sendiri. Memang kesian sungguh. Tak sanggup kami nak tengok keadaan rumah ini.

Memang teruk betul

AMBIL IKTIBAR 2 – ZOOM DEKAT

SAYANG SANGAT DENGAN RUMAH NI

Jumpa bapak aku, terus cakap “Nurul nak naik sewa rumah…sy sayang sangat dengan rumah ni sbb dah lama duduk sini…”
Haih la labu…anak aku pon xlalu nak masuk rumah ni…rumah yg berbau busuk dengan najis kucing dan lubang tandas yang tersumbat…berketul² kot…ggrrrrrr… SEDIH WEI…SEDIH..Aku xpaham mcm mana dia boleh ddk dalam rumah yg mcm ni…ptt la dulu kau penah cerita dgn aku nak berhijrah satu family kau ke Negeri aku…agaknye, ko dah buat najis dkt sana jugak kot…Kalau x, masa ni aku dah lena, tp asek dok terpikir pasal rumah tu, mcm mana depa boleh ddk yer…korang terpikir x apa yg aku pikir???

Luahan Hati
Fariha Yusof
19/12/2017 @ UiTM Seri Iskandar Perak

Keadaan rumah neraka

 

Jahanam habis

Sumber : Fariha Yusof

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *